måndag 12 mars 2012

Vår i luften!

Vilken fantastisk dag vi har haft. Sol, varmt, härligt! Vi promenerade till Stäket för att låna mammas och pappas baksida.

Hej alla mammalediga och studerande!




Saga och Lottapotta




Alva din busunge!





Hej det är jag glorious!















Tur att man har världens bästa föräldrar att låna hus av. Nu drömmer jag mig bort till; uteplats, inga (3) trappor, tvättstuga och klädkammare...!

Har glömt att berätta att vi kommer sälja lägenheten i Annedal. Var på visning och den är på tok för liten! Tråkigt då vi verkligen tror på området, men men.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ojdå hur liten var den? Hur gör ni nu med boende, när var det inflyttning i Annedal och är eran i Kallhäll såld? Hoppas allt löser sig för er :)

Anonym sa...

Här går det fort i svängarna :)
/Anette

Anonym sa...

Va trist att det var för litet :(
Tror oxå Annedal kommer bli kanon. Har massa vänner som flyttat in där & även folk som väntar på att få flytta in.
Vi har precis flyttat från sumpan till hus å det är det bästa vi gjort! Jag är född 87 & min kille 84 och våran son 2010. Så vi är typ i samma ålder. Kan vi så kan ni! :)
Så förstår verkligen att du drömmer dig bort. Hoppas Ni
hittar något snart! Allt har en mening :)
Kram Sandra ( med sonen Mio)
Kram å lycka till.

Anonym sa...

Hur går de med kroppen, är du i mål? Vart vill ni bo nu när de inte bli Annedal? Hälsningar Petra

Stili sa...

Jag ser fram mot att ni flyttar till ett hus med uteplats och pool! ;)

Mattimon sa...

Hej,
jag måste bara säga att folk har förjävla konstiga frågor.

Kram hej

Familjen Semla sa...

Anonym: Det är en trea på 83 kvm. Nej vi har inte sålt vår lägenhet i Kallhäll så vi bor kvar tills vidare. Ja vi hoppas på det :)

Anette: ja det svänger fort hos oss ;)

Sandra: va roligt att ni trivs i hus! Vi är inga "husmänniskor" direkt så hus är en bit bort :)

Petra: jag har legat still nu på 59kg, slutmålet är 55kg så det är en bit kvar. Vi vet inte alls, vi får se. Först ska vi sälja lägenheten i Annedal och sen ska jag börja jobba.

Stili: jomenvisst, vi ska bara vinna på lotto först. Puss ;)

Mattimon: puss!