tisdag 4 september 2012

Förskola dag 2.

Idag gick det mindre bra. Jag hade den känslan redan vid frukosten. Maja som annars brukar vara ganska enkel och tycka det mesta är roligt har vart så lättretlig och bångstyrig sista dagarna. Ville bara sitta i pappas knä, gråter hysteriskt när något går emot henne. Drama, drama, drama, ja ni fattar! Sångstunden va rolig, hon åt upp all sin mat i ett nafs och lekte bra.

Sötnosen i sin väst.








Barnen sover i vagnarna, Maja hatar att sova i sin vagn. Eller hon hatar att ligga ner i vagnen. Så hon hade fått ett utbrott delux så Nikki var tvungen att gå därifrån. Han gick en vända på 5 min så somnade hon sittandes. Snart lär hon sig nog! Buggan känns inte optimal att sova i, får se om vi måste kolla på ny. Finn ett fel ;)


Gosa i omysig vagn.


Nu hoppas vi att damen är på bättre humör imorgon :) duktiga Nikki också som klarade dagen galant! <3 b="b" br="br" pappan="pappan" sta="sta">

2 kommentarer:

Fiffi sa...

Så roligt att följa Majas äventyr! <3

Frida sa...

Gulle Maja! Så söt i sin väst :)
Miranda sover inte heller bra i vagnen, hon kan somna, men sover bara en kortis. Men hon sover faktiskt bättre i buggan än i våran gamla, tror mest hon vaknar för att hon sitter fast och inte kan röra sig! Men Maja vänjer säkert sig allt eftersom :)
Känner igen mig i det där med humöret också, M är också så enkel och lättsam i vanliga fall, men nu är det är ett HIMLA liv här dagarna i ändå. Jag får inte röra mig ur fläcken, då grinar hon hysteriskt. Dessa barn ;)
Kramkram! Hoppas det går bättre på Gräshoppan i morgon!