söndag 2 september 2012

Sista dagen innan livets måsten.

Idag var sista dagen i frihet från måsten för Maja. Hon är stor nu och ska börja förskola. Herregud va knasigt och så himla roligt, för Majas skull.

Cool tjej i pappas keps.


Vi åkte hem till moster Ida, Kim och kusin Isak för att leka och äta lunch. Behöver jag säga att Maja älskade Isaks alla leksaker?


Lite fika i leksakshavet.


Sen var jag tvungen att åka vidare till arenan för att titta på ett testevent. Mindre bra.





Medan roade sig dom andra med att åka till Annedal och leka på Majas förskola.





Nikki test gick till diverse platser. Här kommer tvärbanan att gå, 8 min. Garbo 8 min (kommer slåss för att aldrig mer behöva gå dit!!!) Sundbyberg 13 min. Helt ok!


Lyftkranar överallt, hela Sundbyberg byggs om!


Längs ån.


Imorgon är en stor dag! Både jag och Niklas kommer följa med till Trollsländan första dagen och sen tar Nikki dom andra dagarna själv. Vi är lite nervösa och ligger redan i sängen. Tänk, så stor men ändå så liten. Älskade lilla barn!

6 kommentarer:

Renee sa...

Lycka till på förskolan Maja, du kommer ha superkul!!

eliottmedfamilj.blogspot.se sa...

Stort lycka till! Min Eliott började för tre veckor sen och det är inte lätt att släppa ifrån sig det finaste man har. Men de har ju så kul, även om det kan komma massa tårar när man måste säga hej då! /Hanna

Steffanie sa...

Lycka till idag Stora lilla Maja!

Zandra sa...

Åmål ja stora tjejen! Det kommer säkert gå bra för alla tre :)
Kramar

Jenny sa...

Åh vad spännande! Hoppas det går bra idag!

Familjen Semla sa...

Tack finisar! <3 :)