onsdag 27 mars 2013

Dante

Besöket på dante gick bra. Vi pratade om graviditeten och hur jag mådde. Planerade in tre stycken extra tillväxt ultraljud. Vi kommer få ett planerat snitt ungefär en vecka innan beräknat datum. Vi pratade även om att mitt snitt var på väg att brista under Majas förlossning och detta gör att jag absolut inte får ha något värkar. Jag kan få lite panik när jag tänker på hur det hade kunnat sluta under Majas förlossning, jag är så otroligt glad att vi "gav upp" och bestämde oss för ett kejsarsnitt.

Känns tryggt att dom har stenkoll, detta ska gå vägen den här gången också! Puss

2 kommentarer:

Hanna sa...

Det kommer att gå galant den här gången också!

Zandra sa...

Härligt att de bi planerat in extra UL de lugnade mej lite extra.
Klart att allt kommer gå bra den här gången också.
Så spännande :-)

Kramar