lördag 2 mars 2013

Nagelfix och stolt tjej.

Jag och Maja sov i Stäket för att kunna köra ut mormor och morfar till Arlanda. Dom ska hälsa på min farmor och farfar, inte alls avis!
Igår fick Maja sina naglar målade för första gången, hon är så mallig och visar upp sina naglar för alla hon träffar.
Medan Nikki och Maja gick över till Matti och Emil för fika med ett glatt gäng vänner så åkte jag med Karin för att fixa naglarna.
Maja fick hålla i sötaste Emmy för första gången idag. Det var den stoltaste lilla tjejen vi har sett. Nu längtar vi så efter vår lilla bebis!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka bloggar läser du, både kända och okända? Vore kul att få lite tips!

Anonym sa...

Åhh hon kommer att bli världens bästa storasyster! Har ni något önskemål angående kön? :)

Familjen Semla sa...

Jag läser mest mina vänners bloggar och några andra...
karinni.spotlife.se
sverigesmestolastablogg.wordpress.com
fiffinino.blogspot.se
trollvagen13.blogspot.se
icepriincess-isabell.blogspot.se
pieces.devote.se
evamariasoderberg.blogspot.se
urjenniferssynvinkel.blogg.se
gegga-linda.blogspot.se
myransmom.blogspot.se
Ebba von Sydow
Anine Bing
Sofie Farman
Anita Schulman
m.m.


Vi hoppas och tror att hon kommer bli den bästa storasystern i världen :) ska bli så spännande (och läskigt) att se hur hon reagerar med ett syskon i familjen. Könet spelar mindre roll, Niklas tycker att det skulle vara roligt med en kille.