fredag 29 januari 2010

Linda är grym!

Jag hade en mycket trevlig dag i onsdags där jag och Maria först var på eventmässan för att sedan shoppa i Kista galleria och avsluta med en 4 timmars fika inne i stan :) även Julle och Amelie kom förbi en kortis och uppdaterade oss. Jag och Maria har stora planer för oss Dorisar, Maria går ju en "starta eget" utbildning så de ska nog gå vägen med våran affärsplan ;)



Igår och idag har jag vart hemma från jobbet, riktigt surt! Min mage är som en tickande bomb och i natt hade jag så ont att jag vaknade av att jag skrek flera gånger! Hoppas på att det släpper snart.





Jag tänkte passa på att gratulera Linda som idag har fått ett nytt jobb :D så grym!

Hon ska bli upphandlingsansvarig på Ragn-Sells, jag blir så stolt över dig, du är som gjord för jobbet, GRATTIS!!!! och ett steg närmare villan i Smedslätten ;)



/Fripps

5 kommentarer:

Linda sa...

ÅÅÅ tack underbara du.

Linda sa...

Men bara för att titeln skall vara rätt: Säljadministratör för offentliga upphandlingar.

maria. sa...

meen duu, du måste ta det lungt!! hoppas magvärken har släppt!! tack för en mys-dag!! jag körde en affärsidé på det vi prata om & lämna in..hihihi.. ska bli spännande att se va man får för respons!! :) puss&kram!!

Familjen Semla sa...

Jag vet men de är svårt :S
tack själv snutti, nää gjorde du de? gud va roligt, du måste ju höra av dig när du får svar :D vi måste ses nu när lina kommer hem också! puss puss

maria. sa...

jaa jag fick så mkt. idéer om det sen när vi prata :) jaaa men det vet du att jag gör!! en middag med alla dorisar tycker jag är given, förhoppningsvis nästa vecka :)