torsdag 14 januari 2010

Rondellen 7, check!

Nu har vi äntligen skrivit kontraktet på nya lyan, wiiiie :) så under våren kommer vi lämna BJstreet 111c (birger jarlsgatan för dom som är nya läsare) för Rondellen 7.
Den 30 April får vi nyklarna till lyan men vi sitta på avbytarbänken ett tag till för då ska Farfar-Lennart och Morfar-Anders in och visa sina yrkesmässiga skickligheter.

Våra familjer och vänner längtar och ser fram emot att Sigge ska göra succé på denna jord, därför har dem redan börjat skämma bort lill-pyret med prylar.
Av Macki som BTW fyller 23år idag, GRATTIS, fick vi en hel låda med Nike kläder och skor i julklapp.

Den har fina boken skickade Fiffi med post från Gävle, jag vart så rörd att jag fällde en tår, eller ganska många!


Min underbara bror kom hem från LA i veckan och han hade köpt med sig dem här tuffingarna :)


Ha en trevlig kväll!
Kramar Frippi

9 kommentarer:

Hannis sa...

Älskar er mina änglar!! Grattis igen till lyan... Puss moster hannis

Timmy sa...

Jag älskar er båda och jag kommer älska Junior!
Puss och kram Tim the Jim Kersmo

maria. sa...

mini-doris kommer bli en märkesbebis ser jag :) GRATTIS igen!! längtar sååå tills på måndag för att få höra mer!! puss!!

Cillis sa...

jaaa grattis igen till lyan den är jätte fin, och blir ännu finare när Anders och Lennart visat sina skills... ;)

PUSS

fiffi sa...

wiiiie grattis till lyan, fan va roligt!!!!! :D härligt å ha gobitar som kan fixa å trixa åt er i hemmet :)
va beredda på att få mer saker, folk kommer ju bli tokiga i bebisgrejer, hihi, å vi vill skämma bort semla jr ;)
ses imorn!!! love you, puss puss puss

Kronk sa...

Asså jag bara ryser när jag tänker på er och Sigge! Bästa bästa bästa! Kan Sigge få heta Doris i mellannamn?

maria. sa...

jag håller med kronk, blire en tjej kan ju den få ha doris som andra eller iaf tredje namn :) känn pressen :) hihihi!!!

Linis sa...

Sveriges coolaste baby, check :D så tråkigt att jag inte fick träffa er igår :( får komma över på en aww-fika snart! :)

Stili sa...

grattis till lyan och f1 ql att ni redan får en massa grejer. sötiiiisar!