fredag 29 januari 2010

Så här söt kommer Sigge vara i tonåren (om han är en kille), Nitchi JR :D gulle.Sigge är beräknad att komma i slutet av Juli, Nicha tror att han kommer hinna med v.29 i Visby innan det är dags för nersläpp...troligt älskling nu är det Pölans tur att göra succé ;)Min mamma är världens sötaste, blir jag hälften så bra mamma som hon är så kommer jag vara hur nöjd som helst! Idag sa dem på nyheterna att det kan finnas en risk att barnet blir överaktiv och få någon slags bokstavskombination om man använder mjukmedel och parfym när man är gravid, självklart hade mamma koll på detta och var inte sen med att avråda mig från att använda dessa farliga medel :) världens bästa mami!

Är uttråkad här hemma i soffan! Saknar min Nicha :(
Mycket fredagsmys från Frippi




1 kommentar:

Linda sa...

Jag gillar Jimmy Jansson frillan.