måndag 14 juni 2010

Begravning

Idag träffade vi prästen och gick igenom en del inför begravningen. Vi kommer få hjälp av kyrkan med en massa praktiska saker och det känns skönt att slippa tänka på sånt. Det är helt fantastisk vad underbara människor det finns som vill hjälpa oss och vill oss väl. Tack!

Vi kommer att ha en öppen begravning på måndag den 21 juni kl 13.30 i Järfälla kyrka. Klädsel: Färgglatt
Vi önskar inga blommor utan vill i sånna fall att ni skänker en slant till Lilla barnets fond som stödjer forskning och utveckling för förtidigt födda barn.

Efter begravningen hade vi tänkt att ha fika för närmaste släkt.

/Frida och Niklas

5 kommentarer:

Moster Ida sa...

Vad skönt att prästen var bra och att ni får den hjälp som ni behöver, det betyder ju så mycket.
Vi tänker på er hela tiden.
Kram

Love Oliwers mamma sa...

Herregud va hemskt :(

Jag beklagar verkligen.
Ush detta ska inte få hända.

Kram Love

Anonym sa...

Mina tankar är hos er & jag kommer vara närvarande i min frånvaro på måndag.
De kommer vara en jätte fin ceremoni.
Ett bidrag till Lilla barnets fond & ett ljus i kyrkan kommer finnas från mig.
Kramar till er i massor.
Jennifer Pastarus

Anonym sa...

Jag var inte närvarande i kyrkan idag.. men hade er i tankarna var enda minut som gick. hoppas allt gick bra och att det var fint.. finns de möjlighet att kanske besöka ebba vid hennes grav? var kommer den finnas? kramar till er

Frida sa...

Ebbas aska kommer att strös ut i Görvelns minneslund i Järfälla. En plats i naturen och nära vatten där man kan gå och hälsa på vår lilla tjej. Hon kommer få det perfekt där!