fredag 4 juni 2010

R.I.P Ebba

2010-06-01 är ett oförglömligt datum. Vår dotter Ebba föddes och blev ett änglabarn. Hon klarade sig inte!

Hon var 40 cm lång, vägde 2 kg och framförallt var hon världens vackraste!

Ebbas syfte är att sprida kärlek mellan mig och Frida och alla anhöriga. Hon har verkligen lyckats!

Ebba Margareta Ekström-Karlsson, Vi är världens stoltaste änglaföräldrar och vi kommer alltid att älska dig över allt annat!



Vila i frid!








Ett längre inlägg kommer när vi orkar!

34 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er ängel!! :)

Anonym sa...

Fantastiskt!! Stort grattis!!!

Denice Fossli sa...

Tänker på er hela tiden! Ebba kommer finnas i våra hjärtan föralltid...

Anonym sa...

RIP Ebba

Linda sa...

Ebba - världens vackraste lilla ängel. Vila i frid.

K sa...

Vila i frid Ebba Margareta Ekström Karlsson.. Du fyllde hela jorden med kärlek och har världens stoltaste, finaste och dom bästa föräldrarna i världen!

Cattis sa...

Vila i frid Ebba! Vackraste ängel! Skickar all styrka till er!

pölan sa...

Världens sötaste ebbis och ni är det finaste paret alla barn vill ha som föräldrar och dom underbaraste människorna alla vill ha som syskon!

Per sa...

I mitt hjärta lever Ebba vidare som väldens finaste tjej.

Cillan sa...

Mina tankar är hela tiden hos er!
Livet är så orättvist och skört..
Vila i frid Ebba!

Linen sa...

Vila i frid.
Niklas ta hand om din fru som du älskar, stötta varandra!
Tänker på er!
Många kramar Linen <3

Lina sa...

Världens finaste ängel, mina tankar, kärlek och styrka går till er. Vila i frid lilla Ebba <3

Sophia sa...

Beundrar eran styrka så mycket! Är så stolt över er,ni är mina hjältar!<3 Ebba är världens & himlens finaste ängel och hon kommer vaka över oss,det är jag säker på<3 all den kärlek hon kom med kommer göra att ni tar er genom den här svåra tiden och kommer komma ur den ännu starkare, ni är så himla fina och underbara tillsammans,världens bästa par och föräldrar. Era familjer och alla vänner finns här för er när ni vill och behöver oss<3 / Gudmor till ängeln Ebba Margareta Ekström Karlsson

Cecilia sa...

Vila i frid lilla Ebba! Du kommer vara den finaste ängelen uppe himmlariket. All styrka till er Frida och Niklas! Massa styrkekramar från Mig och Anton

Anonym sa...

Ett barn är ingen rättighet det är en GÅVA! Mina tankar finns hos er och lilla ängeln Ebba <3

Issa sa...

Ebba kommer föralltid att finnas i våra hjärtan <3
Hon var den finaste ängelen jag sett och såg precis ut som en Lurv.. Hon kommer föralltid vara min lilla Mini-Lurv!!

Älskar er!!
Tillammans är vi starka!!
Ni är bäst <3

Mallan sa...

Vila i frida fina Ebba!
Tänker på er hela tiden..
All styrka å kärlek till Er, världens bästa!

Jessica sa...

Jag finner inga ord!
Som kan trösta eller förklara.
Jag tänker på er konstant.
Önskar att jag kunde ändra allt.
Vila i frid lilla Ebba.
Skänk dina föräldrar den styrka och kärlek de behöver för att ta sig igenom detta!
Styrkekramar till er...

Natalie sa...

Finner inga ord,
Vila i frid lilla Ebba..
Ta hand om er <3

Sanna sa...

Heaven is a place nearby, so she won't be so far away. If you try and look for her, maybe you'll find her someday. Heaven is a place nearby, so there's no need to say goodbye. She's gonna ask you not to cry, She'll always be by your side.

<3

Anonym sa...

Skänker alla mina tankar till er! Ebba vila i frid.

Anonym sa...

Vila i frid ängla Ebba.
Tänker på er.
Va starka.
<3

Anonym sa...

Våra tankar finns hos er o
vi beklagar sorgen

/ Caesar & Krull

Anonym sa...

Vila i frid söta Ebba!

Anonym sa...

Mina tankar går till er Niclas o Frida o givetvis till er lilla Ebba! Inga ord räcker till i denna svåra stund. Ta hand om varandra!

Sandra sa...

All styrka till er i denna svåra tid! Det finns inga ord som kan beskriva men ta hand om varandra! Ebba älskar er och vakar över er!!!

Anonym sa...

R.I.P Ebba

http://www.youtube.com/watch?v=-veEBTHdqFM

hannis sa...

Ebba är den vackraste ängeln jag sett! Hon kommer finnas med oss varje dag. Älskar er så oerhört mycket och min systerdotter Ebba.

Moster

Jenny sa...

Vila i frid ängeln Ebba!
Tänker på er <3

Anonym sa...

Jag har länge följt er blogg, fick en chock när jag läster er blogg. Så orättvist. Vila i frid lilla Ebba, jag tänker på er massor. Ta han om er!

Kram Tessan

Tilly sa...

Tänker på er, ni är så starka <3 Vila i frid lilla Ebba. / Tilly

Johanna sa...

All styrka och kärlek till Frida och Niklas! Och vila i fred där uppe bland alla änglar Ebba!

Anonym sa...

Beklagar så mycket er sorg..//Carolina Beltran

Anonym sa...

Beklagar sorgen och tänk på att ni alltid har varandra! //Samuel