fredag 18 juni 2010

Två steg i rätt riktning

Steg1: Igår fick jag en överaskning, en positiv sådan! Jag vart så himla glad att jag inte kunde få fram ett ord, tårarna bara rann av glädje. Jag har fått jobb och inte vilket jobb som helst. Jag ska få jobba med event med branschens grymmaste projektledare!! En stor tung sten lättade från hjärtat. Jag börjar i aug, jag är så taggad.

Steg 2:
Idag har jag och Niklas bokat en resa till Grekland, santorini. Vi ska ö-luffa i 11dagar. Det ska bli skönt att få komma iväg och rå om varandra och njuta av vackra Grekland.













Två viktiga steg i rätt riktning.

Tack igen för alla fina omtankar vi får av er. Jag vet inte hur vi någonsin ska kunna visa vår tacksamhet. Jag blir rörd av att det finns så många fina människor i vår närhet, helt otroligt! Massa kärlek till er!


3 kommentarer:

LInis sa...

Gud så roligt gumman, grattis! Du kommer göra succé :)

Mysigt med Grekland också, det är ni verkligen värda! Puss <3

Mathilda sa...

Grattis fridis :)
Småavis på Hultsfred!

Stili sa...

Stort grattis! Du är grym! Så starka båda två!!