fredag 25 juni 2010

Saknad

Idag saknar jag våran Ebbis nått så otroligt mycket. Jag saknar henne så mycket att det gör ont. Jag tror det beror på att det skulle ha vart en månad till hennes beräknade födelsedag. Eller för att vi hade pratat om att vi skulle packa BB väskan till midsommar.

Jag saknar hennes små sparkar i magen, jag är livrädd för att jag ska glömma hur det kändes. Jag saknar att känna henne mot mitt bröst, hennes lena hud mot min. Jag saknar att pilla på hennes små söta örsnibbar som var det lenaste jag har kännt. Jag saknar att kunna titta på henne och se hur vacker hon är, hur lik hon är Niklas.




Jag saknar vår ängel, tänk om....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet inte vem du är, men kärleken till ett barn är större än allt annat.

Du kommer aldrig att glömma, man glömmer inte änglar, varken dem som lever här ibland oss eller dem som bor i himlen.

En okänd kram till någon jag inte känner

Fröken Fräken sa...

Jag vet inte vad jag ska säga. Det finns inga ord. Jag gråter med er men kan inte ens inbilla mig att jag känner ett uns av den sorg ni känner. Styrkekramar till er och er familj! Anna (fd) Forsberg