måndag 3 januari 2011

Dagen

Vilken heldag jag och Nikkimon har haft! Vi har sprungit på stan hela dagen och nu har vi räkfrossa och laddar inför småkronorna!

När jag väntade Ebba så hade jag inga sammandragningar så jag vet inte riktigt hur det känns. Men jag tror att jag hade en hel del sammandragningar mot slutet av dagen. Det gjorde inte ont utan mer stramade på sidorna och långt ner på magen. Hur vet man?

För att fira att julen är över så köpte vi hem lite snittblommor och några kivi lyktor i våriga färger.


Heja Sverige!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Börja med att beklaga förlusten av er dotter :-( ingen förälder ska behöva överleva sitt barn!
Gratulerar till nya bebisen och hoppas att allt går vägen denna gång!
Hittade dig hos min barndomsvän Anette.
Lägger till dig bland mina favoriter!
Väntar själv en liten bebis, mitt tredje barn! i april 2011! ska bli roligt att följa er resa!
Lycka till nu!
En STOR styrke kram

Catherine

www.cathysplace.wordpress.com

Anonym sa...

Stramar det i maggen så vila mera :D

Anette sa...

Magen brukar oftast bli hård o sen mjuknar den vid vila MEN fröken ska nog sakta ner lite på tempot :) usch vad gammal jag lät. Är bara orolig.
Kram kram...

Natalie sa...

Vart köpte ni de där lycktorna? hittar aldrig såna fina även fas jag letar ihjäl mig :)

Frida sa...

Gulle du Anette, ja fröken ska dra ner på tempot ;)


Natalie: Vi köpte våra på NK men iittala finns lite överallt, prova cervera, Åhléns :) lycka till!

Kram