tisdag 25 januari 2011

Dante igen

Har vart på Dante idag hos BM. Jag och bebis fick MVG i idrott och hälsa, vi är mönster elever tydligen.

Vi skulle ha träffat Jenny (BM som var med när vi förlorade Ebba) och gjort en förlossningsplanering och så men de vart tyvärr inställt. Så det blir nästa vecka istället.

Idag känner jag mig inte på topp så det har blivit soffan hos mamma och pappa på eftermiddagen.

Niklas har gett mig stränga order om att jag ska börja ta det lugnt och inte fara och flänga hela tiden. Kanske är dags att lyssna på lilleman.

Trevlig kväll.


4 kommentarer:

Linda sa...

Jag tycker du ska lyssna på lilleman men framförallt lyssna på din kropp.

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Zandra sa...

-MVG såklart! :-)
Ja du måste nog ta o lyssna på din lilleman, vila är välbehövligt!
Hoppas du är piggare och kryare imorn.
Kramar

Natalie sa...

Ta hand om dig/er! Kram