tisdag 4 januari 2011

Utflykt

Idag har jag vart med min Loppa, vi har gått på promis och fikat på R7. Vart en hel del bebissnack, like! Snart kommer hennes bebis, jag längtar tills jag får pussa på den :)

Nu är Frippi på utflykt, tänka sig! Tar bussen till kista för att möta upp Nicha. Vi ska på kalas på Ekerö, Moa fyller 8år :)



Jag vet inte om det märks på bloggen men på drygt 7 månader sen Ebba gick bort så har jag knappt vart utanför dörren ensam. Jag har vart på ICA och handlat saffran och tagit mig till Dante, ungefär så. Så varje ensamtid utanför hemmet är ett framsteg - stjärna i boken till mig.


7 kommentarer:

Zandra sa...

Bra gjort tjejen! Ett steg i taget :-)

Kramar

Linda sa...

Stor stjärna till dig!

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Issa sa...

Plincess alltid stolt över dig <3

Emelie sa...

Hej Frida! Hittade hit idag. Jag var och klippte mig hos Elin ( Hasses dotter) så paratde vi lite om dig och att ni ska få en liten bebis igen=) Det är ju oftast hos frissan man skvallar lite om alla man känner ..hihi Då berättade Elin att du hade en blogg, så jag var tvungen att gå in och kika. Har tänkt mycket på er.
Det var kul att se dig igen! Och nu håller vi alla våra tummar för lillesyster eller bror.
Jag har också fått en liten tjej. Joline heter hon som är 1,5 år. Läste också att ni valde mellan namanen Ebba och Stella, så hilma kul för min Joline heter just Ebba Stella Joline..hihi Gå gärna in och kolla min blogg om du vill! lillempan.blogg.se

Stor kram till dig

/ Emelie ( Frasses dotter)

Frida sa...

Tack Gulle ni!! <3

Emelie: men va roligt att du hittat hit, och att jag nu fått reda på din blogg!! Alltid lika spännande att se hur det går för alla :) och grattis till din Joline (Ebba Stella) hihi, vilken underbar sötnos!! Nu har jag inte hunnit att läsa allt på din blogg men visst bor ni väl på lidingö? Har för mig att mamma berättat de ;) massa kramar!

Emelie sa...

Ja det är kul, man blir lite beroende av alla bloggar..hihi! Ja vi bor på Lidingö sedan några år tillbaka. Just nu letar vi hus men det är otroligt dyrt här så vi hamnar nog kanske i jakan igen:) Jag beundrar er styrka i allt som hänt och hoppas att allt går bra nu! Min familj hälsar jättemycket! Stor kram hoppas vi ses!