lördag 15 januari 2011

Lellos dag.

Frippi tar ut båtens position på lektionen.


Nikki dricker skumpa i limon på väg till "och himlen därtill". Efter vart det middag på "kvarnen"


Min, bebis och Nikkis alldeles egna flytvästar som vi fått av Lello. Så fina!


Vilken dag! :) En sak är säker, man har aldrig någonsin tråkigt när man är med fam Karlsson. Vilka dårar :)

Dom andra dricker drinkar här hemma i Alvik, jag ska sova nu. Man måste ju vara pigg och alert för korvstoppningen och provet imorgon! ;)

Skepp ohoj!

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag ser framför mig er i framtiden och får bara upp en bild av sällskapsresan. "Hörru, om det är en pinne med en båt längst upp, vilken sida ska jag styra på då?"
- Vilken position har han?
- Jag tror han är kontrollör på aktiebolaget toastmaster.
- Jag talar om båtens position.
- Jag tror han är i närheten av en telefonkiosk för han ringde nyss.
Hoppas ni haft en fantastisk dag och lycka till på provet imorgon allihpa! Kramar till er.

Moster Ida sa...

Vilken härlig dag och kväll ;)
Lycka till på provet, hälsa alla!