lördag 14 april 2012

Hela familjen

Älskar helgerna när hela familjen är samlad, kan inte bli bättre!

Jag är sjukis så jag fick sovmorgon av bästa Nikki. När jag vaknade busades det för fullt och pappan bakade sin favorit, scones!

Maja älskar vår Kroatien bok. Hon pekar och så ska man säga vilka alla är.



"Mamma och pappa pussas" ja då pussar hon på oss.







Nu är det vår! Tur att vi har bytt till sommardäck....







Idag ska jag proppa i mig Alvedon för att sen åka till stan och äta brunch med Karinni! Hur mys?

2 kommentarer:

Sofie sa...

Måste bara undra vart ni köpt den "hinken" som Maja har sina leksaker i? Vi behöver hitta en större och vi diggar Majas!

Familjen Semla sa...

Ja den är toppen, man får plats med mycket leksaker! Den är köpt på Chilli för 99kr. Tror det finns lilknande på typ plantagen och andra trädgårdsaffärer. Hoppas ni hittar en som passar :) kram