måndag 23 april 2012

Vardagslivet

Jahapp, idag har vi testat på det blivande vardagslivet då! Det var så kul att jobba, träffa folk, äta lunch i lugn och ro, slippa tänka på när Maja ska äta nästa gång, vad hon ska äta, blöjbyten osv. Men Gud vad mysigt det var att komma hem till världen sötaste lilla busfrö! Åh vad man älskar!

Röjer upp lite



Maja och mormorn har vart hos gammelfarmor och farfar och hälsat på idag. Och vart i Jakobsberg och lunchat med min morbror. Och träffat moster och tant Fiffi. Full rulle som damen gillar :)



Dom tittade på gamla kort. Här är jag när jag var liten, lite lik Maja?!







Maja sover, pappan tatuerar sig och jag ska läsa Mama. Trevlig kväll!





1 kommentar:

Emelie sa...

Lite lik men hon är mer lik pappan. De tom gör typ samma min med munnen när de ler. Har du tänkt på det? Kram emelie