tisdag 16 mars 2010

Love thai

Vi har de bra! Niklas är brun-röd och jag har börjat få lite färg, jag var genomskinlig när vi kom hit, jaa det är helt sant! Idag har vi legat på beachen med hela ligan, (vi är nu 22st i laget) golf-fantasterna hade en spelfri bakisdag. Ikväll har vi vart i "stan" och shoppat. Jag kunde inte hålla mig från att köpa till siggisen.





Äääkta Ralf Lauren, you can trust!







Midsommardröm 2011, check! Handemade, you can trust!

Ungdomarna är kvar inne i stan på nån dragqueen show, jag och Mami tog en fotmassage och tuck tuck hem.

Sov gott vänner, varma och gosiga kramar från Fripps.

2 kommentarer:

moster Ida sa...

Åh ni verkar ha det härligt! Fina grejer du köpt, men midsommardrömmen va den till dig eller? Får väl hoppas att hon inte kommer innan midsommar i år!!? Pussa systersonen från mig och säg att han tar det lugnt med solen!

Frippi sa...

Nej Ida som du kanske vet gillar jag att planera :) den är till siggi midsommar 2011 ;)