måndag 1 mars 2010

När får pappor skägg?

Nu har det gått halvvägs av graviditeten och jag saknar fortfarande mitt skägg. Varför blev jag inte en människa som tex Markus Modig som hade mustach när han gick på sexårs? Kunde Gud inte tagit lite skägg från någon med för mycket och placerat det på strategiska platser runt mitt annars barnsliga ansikte. Lite av dessa tankar florerar nu runt i mitt huvud.

Saker att ordna innan jag intar papparollen.

1. Träna bort ölkaggen
2. Bli händig
3. Skaffa skägg

Följderna om jag lyckas med dessa tre blir: Självförtroende, Pondus, elegans och pappa.
Gråt till Mystic River på 9:an, den är magisk!

3 kommentarer:

Moster Ida sa...

Looove Mystic river! Sean Penn är så himla bra i den...
Du behöver inte skägg för å bli en skicklig pappa - Kommer bli världsbäst!(utan skägg) :)

Georg sa...

prova med p-stav, värt ett försök:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3572561.ab

Stenbob sa...

Det växer ingen mossa på granit! /Wikegård