onsdag 17 mars 2010

Romantiker utan dess like!

Jag vaknade av att 6 bucketberusade ungdomar tågade in i rummet, när jag gick upp för att "pudra näsan" kom Nicha in med ögonen åt 13 olika håll och en andedräkt som en alkoliserad stor man. Han tittade mig djuuupt i ögonen (trodde han, han siktade med ena ögat stängt men missa) sen gick han ner på knä satte på mig en ring (på "fel" hand) och sa att det var en för-förlovningsring.


Han berättade även att han fått den för 80 bath men gett 100 och han valde den gröna nyansen för att det är St.Patricks day idag.


Han är en riktig romantiker min underbara älskling :) och söt när han sover och drömmer om singha.



Nu ska jag snart pussa på honom (kl. är 7.30 här) och fråga om han har lust att följa med mig på Yoga, vad tror ni?

Puss

2 kommentarer:

Cillis sa...

Haha skön han är!!

och grattis till för-förlovningen :)

fiffi sa...

hahahha asså ni är för roliga ;) säger som cicy, grattis :)

btw blev de nån yoga?