tisdag 30 mars 2010

Vad är det med folk?

Jag är en trogen läsare på mammafinnis blogg,
http://mammafinni.blogg.se/
Jag tappar andan när jag läser hat-kommentarerna som hon har fått under sin graviditet och efter, jag får ont i magen och har en obehag känsla i hela kroppen. Dels över att en människa ska behöva höra sånna hemska saker någonsin under sin livstid sen över att det finns människor som kan ha så mycket vrede och hat inom sig! Jag blir mörkrädd för den värld vårt barn ska växa upp i!

Sen blir jag bara förbannad, fan va fegt att sparka på en som ligger ner och inte våga stå för det öga mot öga utan man använder skärmen som nått jäkla skyddsnät. Ynkrygg!

Heja mammafinni som är så otroligt stark och självsäker att hon kan låta det rinna av henne!
Stor kram till Finni och hennes underbara Elliott!




Inga kommentarer: