onsdag 18 januari 2012

Härliga dag!

Älskar vår egen mammagrupp, 10 sköna brudar och 10 gobitar till barn. Idag var vi hembjudna till "mästerkocken Jossan" som numera är TV kändis och fina lilla Pelle Om Maja och Pelle dejtar får jag lägga till dig som familj på facebook och sånt då? ;) det bjöds på grym lasagne och äppelkaka!


Full fart!!








BabyMaja


Älsklings Elsa


Stella sötnosen





Alva i fina byxorna


Sagisen är stora tjejen.





Tack Jossan och ni andra för en mysig dag!! Gillar er och sånt. Puss

4 kommentarer:

Emma sa...

Är ni alla vänner från början och planerat barn tillsammans? Eller är de nya vänner du fått som mamma?

Familjen Semla sa...

En del är jag nära vän med sen barnsben och en del har jag gått i samma skola som och alla är från Kallhäll eller Kungsängen. Det är roligt för vad jag vet så är det ingen som planerat barn tillsammans utan det blev mest så. Saga och Alva är 11 månader, Pelle, Maja, Emil, Ellie, Nova är 8-9 månader, Elvin 6 månader och Stella och Elsa 3 månader :) så det är verkligen superkul!

Anonym sa...

Hej Frida! Jag har en dotter i Majas ålder och undrar om du kanske kunde skriva något inlägg om Majas mat. Ammar du något? Äter hon färdig mat eller gör du egen? Har du några bra recept? Vore jätte kul om du inte ledsnat på allt vad barnmat heter. Kram

Familjen Semla sa...

Hej! Självklart kan jag göra det. Lägger upp så fort jag har tid :) kram