söndag 15 januari 2012

I got the moves like Mike Jagger

Vi har haft den bästa helgen någonsin!! Kvällen igår var utan tvekan den roligaste av dom alla. Först var vi 30 tjejer här hemma på lite mingel, sen tog vi oss till Amba för party!

Lugnet före stormen


Jag och världens bästa syster, kvällens värdinnor.


Systrarna Ekström och Martinez





Jägerblomma


Nathy och fejk apan liksom


Gobitar!


Hannimon


Jäger, check.


Dansa sig lite


Alla underbara tjejer!


Jag och den coolaste morsan i stan!


Kusiner vitaminer





Anita och Jenny


Elsas gudfarsa fixade in alla gratis, före i kön och bjöd alla brudarna på shots. Bra val av gudfarsa, check!





Som på gamla goda tiden!





Systrarna Segercrantz


Japp det är vi!


Tack så hemskt mycket för att ni gjorde kvällen till en av dom roligaste kvällarna i mitt liv! Jag har sagt det förr, men ni är verkligen utan tvekan dom bästa vännerna man kan ha. Jag älskar er!!!

3 kommentarer:

Stili sa...

så himla grym kväll!!
Tusen Tack till er!

Familjen Semla sa...

PUSS <3

Mia sa...

Tack för en MEGABRA blogg :-)

Jag undrar lite hastigt och lustigt hur de där jägerrosorna är konstruerade? Hur har ni fått pinnen att fästa..och faktiskt hålla uppe flaskan?:-) Funderar på att stjäla idén till mitt kalas. Tycker idén är helfestlig :-) Kram