måndag 13 augusti 2012

Första dagen.

Vilken dag. Jag är överlycklig, det känns otroligt bra att jobba. Friends Arena ska invigas, typ det störta eventet i Sverige. Och jag ska få vara med och jobba, så galet.

Maja och Niklas har haft fullt upp idag. Promenad till farfars kontor för lite teletubbies.


Hon har tydligen blivit jättesmart sen Nikki tog över...








Daniel har vart med hela dagen också. Lunch med Fiffi, träffat morfar, lekt i parken. Toppendag helt enkelt! :)


Mitt jobb! Hur gulligt?





Precis nu fick vi besked att vi har fått förskoleplats till Maja! Ur och Skur i Annedal, inskolning den 3 sep! Man orkar inte så himla perfekt, bästa bästa :)

4 kommentarer:

Hanna sa...

Ur & skur, hur mysigt som helst! Fantastisk förskola (dagis) ;)

Anonym sa...

Ditt jobb låter verkligen spännande men vad är dina arbetsuppgifter? Har du nära till jobbet?

Familjen Semla sa...

Hanna: Ja vi håller verkligen tummarna att det kommer passa Maja :)

Anonym:
Jag jobbar som produktionsassistent så det innebär verkligen att jag får göra allt möjligt. Tanken är att jag ska assistera produktionsledaren. Det blir mycket resersch, ta in offerter, sammanställa olika dokument. Sen under själva genomförandet så kan det vara allt från att åka och panikhandla, till att vara värdinna eller ta han om personal och artister. Så det beror på vilket projekt man jobbar med! Just nu håller jag på att boka hotell och busstransfer till en orkester på 75 pers. Mycket blandat med andra ord! :)

Eventum ligger vid östermalmstorg så det tar 30 min från Alvik med tunnelbanan. Supersmidigt! :)

Cillan sa...

Kuuul, att majsan fått dagisplats!
har en kollega på jobbet, hennes dotter ska också börja på ur å skur i annedal.. inskolning 3 sep!! :)

woop woop