onsdag 8 augusti 2012

Prinsessan

Idag har vi vart i Sollentuna med Nathy och Elsa för lite shopping. För första gången var det jag och inte Maja som fick handla. Men lilla prinsessan fick min gamla väska när vi kom hem så helt lottlös gick hon inte.

Mellis


Så nöjd över att hon kan skruva på och av locket.


Nathy glömde sin hatt i bilen. Tror inte att hon kommer få tillbaka den....


Mallig tjej springer runt och dansar med hatten på


I Majas väska finns armband, läppglans, hårborste, en sko och en tofs. Fråga mig inte vad hon ska med tofsen till ;)





Prinsessan med hatt och väska, orkar inte!

3 kommentarer:

Mattimon sa...

ha ha! Jag blir så full i skratt när jag ser bilderna på Majis :)
Hon är såå tjejig. Love it!
Fashionbaby.

Puss påre

Familjen Semla sa...

Jag veeet! Vet inte vem hon har fått det tjejiga ifrån? Måste vara Niklas....:) rolig är hon i alla fall! Puss baby....

Mattimon sa...