fredag 17 augusti 2012

Härliga helgen är här!

Jag tror aldrig det har vart så skönt med helg! Jag ser fram emot att få njuta av varje liten sekund med min familj.

Var ute med hundarna igårkväll...INTE ok med min klädsel!


Min fredag...älskar att mitt jobb är så varierat!


Plocka blommor till en 50års fest på Rosensalsträdgård.








Nikkis och Majas underbara dag i Stäket med moster.





Min bästa kille var snäll och hämtade mig inne i stan, så åkte vi ut till Stäket. Mysigt, saknar bara mormorn som är bortrest.








Nu är han ute på middagsdejt med Daniel. Jag vaknade nu efter att somnat liiite när jag natta Maja (vid 19!). Trött tjej efter första arbetsveckan!

Fuck Cancer! Verkligen fuck cancer! För Malin, Jill, Junior och alla ni andra. Kärlek och styrka!





Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer: