fredag 3 maj 2013

V.23

Hej lilla v.23! Dagarna flyter på, fler helgdagar än jobbdagar känns det som. Vilket är skönt! Jag är säker på att det är foglossning jag har.Tack och lov så har jag inte ont i ryggen än utan bara ljumskarna och bäckenet.
Lilla bebisen puffar och gör sig påmind därinne,  annars hade jag nog glömt bort att jag var gravid många gånger. Tempot är ju lite högre än förra graviditeten om man säger så ;) kan inte riktigt drömma mig bort än till vad som komma skall, jag hoppas att det kommer för det är ju så mysigt.
Vi har lite smått börjat prata om namn, har ni några förslag som passar till Maja?

9 kommentarer:

Linda sa...

Helt klart Melker. Jag har ju alltid tyckt om Malte också. Tjejnamn är svårare.

Stili sa...

Fett snygg jacka MILFis!! :)

Mattimon sa...

Fin :)

Elliot/Sebastian
Julia/Klara

Ha en bra fredag!
xx

Jessica sa...

Lea, tuva, Stella och klara är fina tjejnamn :)
Killnamn är svårare men jag gillar Melker, Leo och Ludvig

Eva-Maria sa...

Maja & Mio
Maja & Milla
Maja & Molly
Maja & Mini
Maja & Max
Maja & Malcolm

Melker är också fint. Sen behöver ju inte namnet börja på M men jag gav några spontana förslag.

Trevlig helg på er :)

Zandra sa...

Fin du är!

Att ha ont i ljumskarna och bäckenet kan vara nog så jobbigt. Jag hade det redan från vecka 14 med Joleene.
Bara att gå sakta och försöka vila när det går:-) Lättare sagt än gjort hihi

Å namn är ju så roligt men svårt!
Ni kommer säkert hitta nåt namn som passar både med Ebba och Maja-bus :-)

Ha en fin helg.
Kram Zandra

Moster Ida sa...

Maja & Ludwig
Maja & Leo
Maja & John
Maja & Siri
Maja & Klara
Maja & Lilly

Anonym sa...

Julia!

Anonym sa...

Lilly och Molly!