tisdag 18 maj 2010

Familjen Annorlunda

Vi är familjen Annorlunda. Nu har även syrran flyttat hem så nu bor alla hemma och det ser ut som en flyktingförläggning.

Mamma 50 år sitter på pilatesbollen och svingar innomhus när hon kommer hem från golfbanan på kvällarna.

Pappa 48 år ligger i soffan och kollar all sport som visas på tv.

Lillebror Viktor 19 år har gått och blivit träningsfreak och visar tendenser till att vara manisk.

Lillasyster Hanna 22 år pratar konstant i telefon, ALLA ringer hela tiden. När hon inte hänger med tjejerna.

Niklas 23 år blivande far till mitt barn. Har utvecklat ett sjukligt beroende för golf och allt kretsar kring det.

Frippi 24 år och siggisen 0 år. Gravid och helt normal.

Vilket jäkla pack!



Hanna bor i poolrummet, hon har en tältsäng, toa, dusch, jacuzzi, bastu och det viktigaste uttag till iPhone laddaren!






Världens bästa familj som ställer upp för att vi ska renovera! Jag älskar de här men nu vill jag flytta till Rondellen.

Nu ska jag äntligen få sova, gonatt! Nämde jag att alla andra är och spelar golf så jag är ensam hemma :) yeah!

2 kommentarer:

Stili sa...

ahhahaha, så himla rolgit!
hela familjen liksom!

Cillis sa...

hahahaha asså hannas säng.. så jävla skön!