torsdag 6 maj 2010

Gasbomb

Jag har inga problem med att prutta, rapa eller bajsa i tid och otid. Tror man har blivit härdad av alla bajstävlingar i fotbollslaget. Kvinnligt, japp!

Under min graviditet har jag blivit ännu mer gasig i magen än tidigare. Nu har detta blivit ett problem eftersom jag inte fiser på jobbet, det är inte så trevligt mot dom andra.

Detta resulterar i att jag inte bara är uppblåst i magen pga en bebis, jag är en tickande gasbomb! Stackars stackars Nikkimon som får stå ut med mig på kvällarna och stackars mig som får ont i magen.




Och ni som inte fiser eller rapar framför eran partner, lycka till! :)

3 kommentarer:

Linda sa...

hahahahaha jag bara tänker på Vemdalen och kan inte sluta skratta. Tänk att man bara helt plötsligt kan börja tänka på en sådan sak och börja skratta högt för sig själv.

ElinW sa...

: D Ha ha du är helt underbar Frida! Önskar att ALLA tjejer var som du! Ge dem på jobbet du bara-då kanske du kam inspirera fler att det faktiskt är ett måste dör ALLA att prutta :)

Anonym sa...

hahahaha, Galet!! Kom ihåg när jag hittade eran lista från aros...hahahaha

Lööf