måndag 24 maj 2010

Partyupplevelse

Jag trodde jag hade upplevt min största, bästa, galnaste och röjigaste partyupplevelse, Kallis v.29 Gotland 2004, 2007 och 2008.



Kallis släng dig i väggen! Pölans skiva igår var helt galen, det går inte att beskriva med ord vilket drag det var. Jag är fortfarande i chocktillstånd. Fy sablar va kul dom måste ha haft, alla va i sina essen.

Det var 6 år sen jag hade min skiva och då va det en i våran klass som kunde lambo texten någolunda okej, ingen annan. Nu är lambo nästan lite ute och sångerna och spexen är på en helt annan nivå. Det var som att gå på en föreställning och bara njuta av alla glada studenter.

För en kväll önskade jag att jag var 6 år yngre och fick ta studenten och stå på borden och sjunga och dansa tillsammans med världens bästa Pölan!

Inga kommentarer: