måndag 10 maj 2010

När kommer storken?

Med drygt 10 veckor kvar så tänkte jag att vi kan börja gissa på datum när siggisen vill komma till världen. Vi är beräknade till den 24 juli. Vet inte om det är genetiskt men min kära mor fick alla oss tre barn 2-3 veckor tidigare än beräknat. Statistiken säger att ibland förstföderskor så föder 70% efter, 5% på beräknat datum och 25% innan.




Självklart får vinnaren ett pris, återkommer till vad det blir. Måste fundera ut nått bra! Gissa nu vänner :) spännande!

13 kommentarer:

Natalie sa...

Jag tror hon kommer den 20 juli

Moster Ida sa...

Sånt här är ju omöjligt, men man kan ju inte låta bli att gissa :) Jag tror på 18:e juli. Då blir det exakt en månad mellan Isaks och Ebbas födelsedagar, lätt att komma ihåg!

Mathilda sa...

10 Juli :) Bra datum! Kolla coolt:
*100710*

ElinW sa...

Jag måste gissa på världens bästa dag-den 26:e helt enkelt!!! Då fyller jag år o det är med andra ord en bra dag för er lilla söta tjej att entra världen :)

Linda sa...

Jag känner mig ganska säker på den 25 juli. Kom igen nu Ebba!

maria. sa...

som jag känt på mig hela tiden - min födelsedag 24:e!! jag är säker ;)

Linis sa...

22 juli gissar jag på :)

fiffi sa...

Jag tror ebbisen kommer den 19e juli, wiiie längtar! :D

andy sa...

1 augusti :)

Issa sa...

Issi tror hon kommer 7 juli.. För många som längtar efter henne vilket hon känner på sig..
Puss på lilla Ebbisen!

Dad sa...

Alice kommer den 18.e kl.20:11

Denice Fossli sa...

Jag tror hon kommer den 15 juli =)

Anonym sa...

Hon kom alldeles för tidigt... :(