söndag 30 maj 2010

Strandad val

Jag är en som en strandad val. En ensam strandad tjock och fet val i stäket. Vi har fyra bilar på uppfarten och jag lyckas alltid bli utan, oavsett om jag bokar eller inte. Jag är sitter fast i strandkanten och blir därför för långsam och alla hinner före. Och så blir jag kvar hemma ensam fet och strandad. Jag som skulle köpa en fin morsdagpresent till mamma.

Imorgon har jag i alla fall bokat en bil för att åka och hälsa på min Fiffi i Gefle, kanske ska skriva ett kontrakt på de så bilarna inte är borta imorgon??

Nej jag är inte bitter jag är bara fylld med hormoner och i ett stort behov av en egen bil!

2 kommentarer:

Mathilda sa...

Men lilla, lilla du :)
Läs lite Mia o slappa i solen istället för o känna dig tjock o strandad!

Förresten så är du världens snyggaste val.

Stili sa...

sååå jäkla kul inlägg!!