tisdag 18 maj 2010

Mr Woods

GOLF! Jag är fast. Jag har hamnat i ett sällskap av moderat-bandy-spelare...

Denna idrott som jag har sett ner på har nu blivit min livsstil. Idag har jag bokat uppspelning på Kungsängens GK. Det ska bli mitt andra hem och jag älskar klubben utan att ha varit där någon gång. Klockan 17:50 skall jag, Linda, Georg och Max gå ut och spela en 9-hålsrunda på Rotebro.

Jag blandade lite sist, 2 birdie och ett par, men sen även en 10 och lite andra hål där jag var helt ofokuserad. Ikväll är mitt mål att gå på par. Säkert omöjligt, men för att bli något måste jag ligga där och härja.
Har även försökt fixa lite spons från Nike genom min kära vän Markus Modig. En handske och ett par bollar stod på önskelistan. FOOOOOOOOOOOOOOORE!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Hörde att du var grym sist så du har lite att bevisa idag. Jag kan lova ett litet utbrott från min sida om det inte går bra. Golf är en bra sport för att träna nerverna.