onsdag 26 maj 2010

Hormoner vs. Snusfri

Mina hormoner går upp och ner som en bergochdalbana. Jag anser att jag innan graviditeten hade full kontroll över mina känslor, nu har jag inte en chans! Det känns som jag bölar konstant och jag är superkänslig.

Niklas har idag slutat snusa. Han säger att det är hans bästa i livet. Jag säger att vi kan åka på semester med siggisen för dom 14000 kr om året. Svårare än så var det inte.

Det ska bli i intressant att se hur en snusfri Nicha taklar en hormonfylld Frippi. Detta kan leda till oanade konsekvenser! Jag håller er uppdaterade.

Puss vänner!

5 kommentarer:

Linda sa...

Spännande!

Moster Ida sa...

Braaa Niklas! Tänk bara på Grekland nästa sommar med två söta tjejer, god mat och massa bad! Håller tummarna för er ;)

Jessica sa...

Härlig kombination=) tror ni klarar det fint! Frida babyskyddet är bilbarnstolen (det heter så när det är för de allra minsta) Sen blir det bilbarnstol;) Vet många som ser ut som frågetecken när man pratar om babyskydd.. Så du ska absolut inte känna dig dum eller "orutinerad". ps. en del brukar vilja packa ner ett par badbyxor till den blivande pappan ifall man har tillgång till dusch eller bad som smärtlindring på förlossningen så att han kan vara med och stötta och hjälpa till. kram kram

Anonym sa...

Hur sätter du in bilder från iphonen? :)

Familjen Semla sa...

Till anonym. Bilderna som man tar sparas under bilder. Med applikationen "blogpresslite" kan man direkt skriva en text och ladda upp bilder från telefonen. Lycka till!