tisdag 11 maj 2010

Junosäng

Jag har blivit som besatt av bebisgrejer, igår satt jag hela kvällen framför datorn och kollade på saker. Jag beställde en "bamse gris" från Maileg som Lotta på bråkmakargatan har.

Siggisens första gosegris.



Sen har jag blivit kär, riktigt kär! Hatar när sånt händer, man kan inte riktigt tänka klart och blir ofokuserad på allt annat. Min stora kärlek är den danska Junosängen som Viggo Einfeld designade på 40-talet. Omöjlig att få tag i, finns dock en bra kopia Sebrasängen. Men ack så dyr, så nu är jag olyckligt kär! Tänk så skönt siggisen skulle sova i den fina sängen, vilken dröm!









Man kan anpassa den eftersom barnet växer.

Vad vore en bal på slottet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Har du hittat någon Juno-säng? Jag har en ute på Blocket just nu. Kolla Juno under Skåne om du är intresserad!

Mvh Sakletaren
www.spunk.hejdeholm.se