tisdag 9 april 2013

Ibland kommer det tillbaka

Inte alls ofta längre, men ibland när jag är ensam. När Maja sover och Niklas är iväg.
Sekunderna när mina och Niklas föräldrar kommer inrusande till det lilla rummet på danderyd. Persiennerna är nerdragna med solen tränger igenom ändå, dom träffar det vackraste vi någonsin skådat,  Ebba. Där ligger hon på mitt bröst så fin och mjuk, jag kan inte känna hennes kroppsvärme längre. Alla fyra med gråten på kinderna och min mamma skriker det mest hjärtskärande skriket jag någonsin hört. Rakt från hjärtat, rakt ut. Över sorg men även över glädje att jag lever.
Ibland gör det ont,  jätteont! Lilla Ebba vi saknar dig.

13 kommentarer:

Linda sa...

<3 <3 < <3

Sofie sa...

nathy sa...

❤❤❤

Isabell sa...

Kommer aldrig glömma den dagen <3 hon finns alltid med oss lilla ängel <3

Hannis sa...

<3 älskar dig!

Stili sa...

<3
massa kärlek till Er!

Mathilda sa...

<3

Eva-Maria sa...

<3 Kram

Zandra sa...

Många många Kramar....<3
Våra små som aldrig fick kommer alltid att fattas oss.

Moster Ida sa...

Tårarna rinner och jag minns med dig... Fina, fina lilla Ebba!

Anonym sa...

Tårarna bara rinner. Kärlek till er <3

Anonym sa...

Blir helt tårögd! <3
All lycka och styrka till er..

Familjen Semla sa...

Tack för all kärlek ♥♥♥