onsdag 24 april 2013

Torsdag på en onsdag

Eftersom mormor ska åka till Öland imorgon så fick hennes lediga fredag med maja bli idag istället. Vilket innebar att jag och nikki lite egentid. igår.
Vi passade på att åka till mio för att beställa ny soffa och fåtölj. Mycket välbehövligt då vår vita soffa inte är så vit längre...! Måste försöka få till hemmet lite innan bebisen kommer så vi bara kan njuta i lugn och ro då :)
Tack för alla tips angående vagn! Åter igen har jag blivit övertygad att vi verkligen kommer behöva en dubbelvagn. Nikki kommer troligtvis ha bilen och om jag känner mig själv rätt kommer jag ha maja hemma en del och säkert ta tåget till mormor och morfar  en del (15 min promenad till stationen!) Så får det bli :)
Här kommer bilder från damens eftermiddag hos mormor och morfar.

Inga kommentarer: