fredag 26 april 2013

V.22

Jag tror att jag har börjat få uppleva min första gravidkrämpa någonsin. Alltså jag vet inte riktigt vad det är. Men det känns typ som när man har cyklat en längre sträcka för första gången på våren, dagen efter har man ont i rumpan av sadeln. Exakt så känns det! Mot eftermiddagen och kvällen har jag svårare att gå i samma tempo och det gör ont att lyfta benen för att ta av skorna. Det är som en ilande känsla.Någon som känner igen sig?
Det är ingenting jag känner att jag lider av än, men det lär väl bli värre som med allt annat i graviditeten ;) annars mår jag toppen. Känner redan att järntabletterna har hjälpt mot tröttheten!

11 kommentarer:

Linnea sa...

Hej!
Kan det kanske vara foglossning på G? Jag håller tummarna för att du ska slippa det :) Jag går in i v18 idag och hoppas varje dag att jag ska slippa det. Än så länge mår jag super bra!

Mattimon sa...

Hej lilla vårdröm :)

Fiffi sa...

Men hur fin milf?!<3

Anonym sa...

Hej Frida!
Grattis!!, har inte varit härinne på något år, så fick se nu att ni skulle ha en till. Kul! Och vilken fin familj du har! Kram Emelie F

Anonym sa...

Kan det vara en ischias nerv som sitter i kläm?
Kram Anette

Anonym sa...

Kan med säkerhet säga att det är fogarna som börjar luckras upp... Jag har ett rent helvete med mina fogar dock betydligt under graviditeterna (tre missfall) snart haft problem i 4 år:( Det är ju inte säkert att det blir så mycket sämre för dig, håller alla tummar o tår att du slipper detta!! Du är jättefint gravid Frida;)!! Så kul att följa er familj. Häls Enma (har en Ester som är 1 mån yngre än Maja):)

Anonym sa...

Haha så tokigt det blir när man skriver från mobilen... Betydligt värre ska det stå;) o Emma inte Enma:)

Anonym sa...

Du är otroligt fin med din gravidmage Frida! Det låter som foglossning, men jag skulle be BM kolla så att du inte använder bälte i onödan. Jag har ett om du vill låna då jag fick det med Mio tyvärr :(. Ha det toppen. Kram Sofia Stockhaus

Familjen Semla sa...

Va fina ni är ♥ Tack så mycket!!

Jag misstänker också fogarna men vill inte tro att det kan stämma :( ska ringa min BM på måndag och rådfråga. Va gulligt av dig Sofia :) kramar

Anonym sa...

Hej Frida! Låter som foglossning. Vilken grymt snygg klänning, får man fråga var den är inköpt?

Familjen Semla sa...

Hej!
Tack :) den är ifrån lindex 199kr, finns i svart och svart/vit randigt. Kap!

/Frida