lördag 13 april 2013

Mom's hotel

Idag har vi hunnit med en tripp till stinsen med mormor för att köpa lite paket till 2 års dagen på fredag. Lite bus med Fiffi och en lång (2timmars) vila.
Sen bjöd vi in oss på middagen som mamma och pappa skulle ha för några vänner. Mycket gott! När vi var mätta och belåtna så smet vi upp på övervåningen för att mysa i den nybäddade sängen och kolla på fångarna på fortet. Maja tyckte det var mysigt att somna in till sårl, diskussioner och skratt som en middag innebär. Jag känner mig nästan som liten igen, när man somnade under köksbordet.
Nu ligger min stora tjej och snusar tätt intill mig. Känns lite tomt utan vår pappa nikki, stackare som ligger och må dåligt alldeles ensam hemma.

2 kommentarer:

Linn sa...

Har Maja nappen i munnen endast när hon sover eller får hon ha den jämt?
Har ni funderingar på att sluta med napp snart?

Familjen Semla sa...

Hon har den när hon ska sova eller är trött och när vi åker bil. På förskolan får dom bara ha napp när dom sover middag så det är skönt! Vi har inte funderat på det än, hon har den så sällan så jag ser det inte som ett problem.