måndag 12 augusti 2013

Räddaren i nöden

Linda kom förbi och räddade vår dag genom att lämna en matlåda med lasagne. Det första damen har ätit sen i förrgår! Bättre betyg kan man inte få. Tack snälla fina du ♥

Sen sov vi i 3 timmar och vaknade av att mathem kom och levererade lite mat. Det var så välbehövligt för oss båda att få sova! Tyvärr hann jag inte äta lunch själv innan vi somnade så jag var svimfärdig när jag vaknade. Vilket resulterade i att hela glasfatet i mikron hamnade på golvet. Upp med Majsan på bordet och börja röja, närmare tårar och nervsammambrott kommer man inte. Gravidhormonerna gör att man känner "det är SÅ synd om mig just nu".

Snart kommer Nikki hem, vi längtar så!

3 kommentarer:

Moster Ida sa...

Det är synd om en ibland, och jag förstår att du nästan grät! Det är tufft på slutet men du är så duktig!!! Kramar

Anonym sa...

Blå ny tripp trapp? Ibland är det mycket. Speciellt när man är höggravid och hemma själv med sjukt barn. Kram

MatHem sa...

Hoppas du blev nöjd med din leverans från oss på MatHem! Just nu har vi fria leveranser i tre månader, klicka på länken! http://www.mathem.se/varor/leveranskort/leveranskort-silver-tis-fre-3-man.
Hoppas du får en trevlig vecka!
Bästa hälsningar / MatHem´s Kundtjänst