torsdag 1 augusti 2013

Tack!

Tack för alla era namnförslag :) så många fina! Dock så känns det fortfarande inte som vi har en aning om vilket namn det blir. Så det får bli en överraskning när lillebror kommer.

Idag spelade Nikki golf på förmiddagen och jag och Majsan var bara hemma och tog det lugnt. Jag var lite trött idag och låg och vilade i soffan medan hon lekte i sitt rum, då kommer hon och klappar och gosar och säger att "mamma jag tar hand om dig". Världens snällaste lilla tjej!

Efter lunch var det dags för damen att åka med farmor och farfar till Älgö. "Mamma jag ska köra den stora båten jäääääättefort" och det fick hon också i 40 knop.

Jag har umgåtts med mina fina tjejer hela eftermiddagen. Vi hade en del att ta igen nu efter semestern. Sen pysslade vi om varandra med gellack, flätor, massage och en massa kärlek. Hej jag älskar er!

Som inte den kärlekspåfyllnaden var tillräcklig så var jag på biodejt med min fina Nikki. Tänk att jag har en sån bra man i mitt liv och pappa till mina barn ♥

Inga kommentarer: