lördag 3 augusti 2013

V.36

Igår gick vi in i v.36, tiden går fort nu! Bara 18 dagar kvar och ingen är lyckligare än jag över det :) jag tycker egentligen inte att det är nått jobbigt att vara gravid just nu (kanske kisseriet och dom icke existerade magmusklerna som hjälper en in och ur sängen) men annars känner jag mig oförskämt smidig.

Jag får ofta höra att magen är väldigt liten och sitter lågt. Jag är ganska glad över det då magen med Maja var enorm och satt uppe i halsen, det var jobbigt. Men det ska bli skönt att få besöka bm på måndag och få mäta magen så lillebror växer ordentligt.

Snart är han är vår efterlängtade lillebror ♥

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte lägga upp hur du såg ut med Maja? Jag menar back to back så man ser skillnad? Kram

Emelie A sa...

Du är så himla fin Frida!

Ida sa...

Så fin og liten mage! Min mage var liten og Sverre 12% under gjennomsnittet i v.40. 18 dager går fort, masse lykke til fra oss tre i Norge <3