fredag 5 februari 2010

Det är inte lätt att va ödmjuk..

Idag känner jag mig fruktansvärt lycklig. Är det för att vi startar bandysäsongen imorgon och får nya produkter från vår sponsor? Är det för att jag fyller 23 år imorgon? Eller är det helt enkelt för att jag känner mig lycklig med mitt liv?!

Stabilitet. Jag har enligt mig den perfekta frun och överlägset världens bästa vänner. Jag kör runt i en Volvo och förväntas tjäna en bra slant på min lägenhet. Jag har investerat i en ny lägenhet som jag tror att jag kommer få ett bra start med min "nya" familj i. Det slog mig häromdagen vilken otrolig tur jag har i det flesta fall. Jag har en pappa som är otroligt givmild + att han är snickare och kan bidra till att vi kan göra lägenheter unika och tjäna en slant. När man var 14 år kanske man inte flashade med att pappa var snickare, men har under senare år kommit på att vad skulle kunna vara bättre än det? Jag har tillsammans med pappa startade ett bostadskapital som troligtvis kommer göra att jag har en kontantinsats till alla mina bostäder jag köper. Hur många har den möjligheten? Det är inte lätt att va ödmjuk för den som är felfri som jag...


Bandystar på PA

3 kommentarer:

Big Fred sa...

Snabba briller! Det kan även vara så att du också känner att det är den här säsongen det kommer lossna för "first-line".

Linda sa...

Några bud än?

Anonym sa...

Tack för dom fina orden, PoK