måndag 8 februari 2010

Lyckat!

Igår hade vi visning av lägenheten. Enligt mäklaren var ca 60 pers där på de 45 minuter som visningen var. Ungefär så bra det kan bli enligt min mening. Ny visning idag och sen börjar budgivningen imorgon. Ska bli sjukligt intressant att följa.

Jag har ju fyllt år i helgen. 114 stycken valde att grutulera mig på min dag. En ökning med ca 110% jämfört med 2009. Ett otroligt stort tack!
Frida väckte mig i lördags med frukost på sängen och ballonger. Jag var oerhört bakfull och förstod inte riktigt vad som hände. Blev arg för att jag inte fick några paket på sängen. Det var inte riktigt meningen, men jag tror att jag fortfarande var full och vidrig. Sorry baby! Sen var det bakisbandy kl 10:30. Men var inte riktigt med på noterna och drog på sig en 5-minuters utvisning i min förtvivland. Ganska onödigt, men är man bakfull så är man. Sen blev det pizza och skratt på La Bella i Abrahamsberg. Hem och städa inför visningen och sen till Goofa för lite "Mello" och godis. Snabbsummering av lördagen.

Söndag var en mysdag. Drog från lägenheten innan 12. Kärleklunch på "Non Solo Bar" för att senare ge oss av till Stäket för att kolla fotboll och hockey. En kanondag verkligen!
Igår kunde vi verkligen känna "Sigge". Han tog de lugnt och somnade rätt tidigt verkade de som. Så idag har Frida på sig sitt gravidhalsband och vi är otroligt lyckliga. 2 veckor kvar till det stora ultraljudet. Over n´out!

Inga kommentarer: