torsdag 18 februari 2010

Tjej eller kille?

På tisdag kl 16.00 ska familjen semla befinna sig på "Mama mia" på karlavägen 58-60 för ultraljud. Niklas är den mest nyfikna männsikan man kan tänka sig så självklart vill han veta om det är en tjej eller kille redan nu, hålla sig i 9 månader skulle aldrig gå!
Så jag tänkte att ni kunde gissa om Sigge är en liten tjej eller en lite kille :) kan bli rätt skoj!
Jag vet att Issa är helt hundra på att det är en kille, vad tror ni andra?
Heja Anja, nu kör vi!
/Fripps

10 kommentarer:

Linda sa...

Jag gissar på tjej.

Sofie sa...

helt klart tjej:) Har ni kommit på några namn? puss

Anonym sa...

tjej!!!

Kalle sa...

Kille!

Mo sa...

Jag tror på twins, en av varje vore perfekt:)

moster Ida sa...

Tjej!

Mathilda sa...

Först kändes det som en liten tös men nu känns det verkligen som en liten grabb.
Kan tom se honom framför mig!

sigrid sa...

Hallå Frida!
Om du kallar bebisen Sigge så måste det ju bli en sigrid om det är en tjej :D
Kanske sigvard om det är en kille. NOT :D

Anonym sa...

GIIIIRL ;D

Zäänyyy sa...

Statistiken säger att det bör bli en flicka! Eftersom 1a barnet ofta blir samma kön som ens egen mamma fick ! Så jag tippar helt klart på de !