onsdag 17 februari 2010

Sigge min semla :D

Igår kände jag Sigge :D jag är helt säker nu! De går inte att förklara känslan, men som Jessica skrev i en kommentar så känns det ungefär som en tryckvåg i magen, det va heeeelt underbart och jag börjar nästan gråta när jag tänker på hur glad jag vart! :) Sigge min lilla älskling äntligen så kommunicerar du med mig. Jag önskar att Niklas kunde känna och han försökte med de gick sådär, han får nog vänta några veckor ;) Näsa tisdag får vi se Sigge live igen, vi längtar!!
BTW så var det fettisdagen igår - SEMLANS dag :) grattis till oss i efterskott! Jag gillar inte riktiga semlor bara mina två älsklings semlor Niklas och Sigge, ni är så mumsiga!
Puss alla glaaaaada :)

6 kommentarer:

Sara Reiman sa...

åh va spännande med ultraljud...vi längtade som galningar efter det :)

Mallan sa...

men ååh va mys! när får man se frodis fina mage??:)
å btw, ska ni kolla om d e en tjej ele kille???!

Familjen Semla sa...

Ja det ska vi :)

Frippi sa...

Mallan prata ihop dig med Linis vi ska köra dejt nästa vecka :)

Mathilda sa...

Häftigt!!!! :D :D :D

Jessica sa...

Va härligt! Det är verkligen underbart att känna dom där första rörelserna=) Och ultraljudet är bland det absolut häftigaste och störtsta jag varit med om.. Milo visade oss tummen upp på sitt=)
Ni kommer nog inte att bli besvikna!