tisdag 9 februari 2010

Nervös

Glömde skriva lite hur jag mår och känner i v.17.
Just nu är går jag runt som en zombie med mobilen i handen och väntar på nästa bud!
Jag är så himla nervös att jag har svårt att koncentrera mig på något annat.

Om man bortser från budgivningen så mår jag toppen! Jag går mest runt och ler och Niklas tycker att jag är en riktig solstråle ;) Jag har mycket lättare för skratt än vanligt, jag tycker att allt är roligt och eftersom man är tillsammans med en pajas så blir det en hel del! Men det är bra för ett gott skratt förlänger livet :)

Magen är hård och lite putig, på kvällarna när jag ligger ner tycker jag att jag kan känna Sigge när jag drar handen över magen. Kan vara inbillning, nu vill jag verkligen att Sigge ska börja röra sig så att jag känner min älskling!

Jag äter som vanligt, har börjat bli lite mer glupsk nu och tar gärna en filtallrik på kvällen när jag är hungrig. Jag har börjat tycka att Cola är fantastiskt gott, undviker det riktigt bra faktiskt, men nått glas går ner på helgen när dem andra dricker öl/vin. Och möjligtvis ett glas ifall vi har "måndagsmys" som igår :)

Annars är jag riktigt kärlekskrank och skulle helst av allt vara med Niklas dygnet runt.

Håll tummarna nu för mina har domnat bort!
/Frippi

Inga kommentarer: