måndag 22 februari 2010

Helgen!

Fredag:
Låg vi i soffan med täcke och kuddar och kollade på hockey, mysigt värre!
Lördag:
Niklas spelade innebandy och som "Jollys" (deras lag heter så då dem är sponsrade av nått innebandymärke som heter Jolly, vad vet jag!) trognaste supporter så följde jag varje löpsteg med stor entusiasm. Niklas var bättre än vad jag någonsin sett honom, 9 mål (tror jag) och en jäkla massa assist, stolt fru! Faktum är att hela laget var otroligt taggade och spelade gudomligt i vissa studer, snyggt! Bröderna Sävström leder poängligan i SIL elit och Niklas ligger 3:a, MEN utvisningsligan leder Niklas överlägset....HA vilken psyke min Lilleman har! :) like!
Kvällen spenderades hos Johage i Barkarby med supergod mat och trevliga vänner :)
Niklas var på "herrmiddag" på Helens krog, men vi mötte upp pojkarna på Zanzibar, till och med tjockis Frippi gjorde en snabbvisit :) Kände att det var dags att åka hem när en läskig kille ställde sig på bordet och strippade!
Söndag:
Brunch på Hasseludden med familjen Karlsson och Jakobsson, det var "klara färdiga gå" och efter 20min så hade hela sällskapet hunnit med efterrätt (Lelle hade till och med gått in på kaffet). Det var en väldigt trevlig stund och vi roterade platser efter ett tag så alla fick möjlighet att prata med varandra, det gillar vi! En bra familjeaktivitet med brunch på söndagar måste jag säga, tack svärisarna! :)

Mina Dorisar kom förbi BJ.street på kvällen och självklart briljerade Lina och Maria i köket med en fantastisk club sandwich!! Vi hade lika trevligt som vanligt och det vart en hel del tjejsnack och skvaller, mys! Och nu en mardröm senare med en gråtandes Lina så har jag kommit fram till att jag nog lät lite hård mot flickebarnet, SJÄLVKLART så får din söta lilla sessa heta Ebba när hon ska göra succé på denna jord! Ber om ursäkt för de lilla utbrottet ;) hahaha!
Rolig helg och roligare blir det imorgon kl 16.00, glöm inte tiden vänner!
/Frippi with lööve!

1 kommentar:

Lina & Marie sa...

jag har faktiskt klarat mig utan tårar och psykiska men efter kvällen, ha ha

Min finaste Frayda, supermysigt va de puss