fredag 12 februari 2010

Våran jord är inte stor..

Dagens checklista:

  • Meddela föreningen om ombyggnationen.
  • Ställa sig i kö för parkeringsplats.
  • Anordna flyttstäd.
Hade gärna velat göra ett checktecken efter varje sak jag gjort idag, men tyvärr hittade jag inte tecknet.

Idag är Frida hemma och myser. Hon pluggar flitigt och hann även med en liten morgonpromenad i sin gravida kropp.
Hon ser vackrare ut än någonsin. Man ser hur hon njuter av graviditeten och hon börjar bli jättefin om magen. Jag glömmer lätt bort vilken tur jag har haft som har en fru som inte har det minsta symptom av det som en graviditet kan innebära.

Dagens kram går till...

Mammafinni!

Jag känner henne inte alls, men hon är kompis med min syster och hennes vänner. Läser hennes blogg ganska ofta och hon behöver all hjälp hon kan få av de som verkligen är hennes kompisar. Har pratat med syrran idag och egentligen har jag inget med saken att göra. Men Finni har tagit ett livsavgörande beslut och då behöver men stöd från sina vänner dygnet runt för att få saker och ting att fungera. Så alla ni som läser som är kompis med henne. Snälla hjälp henne att inte skriva alla hennes tankar på hennes blogg, utan övertala henne att prata med er som hon älskar.

Med vänlig hälsning

Lilleman

Inga kommentarer: